perjantai 6. huhtikuuta 2007

Pitkää Perjantaita!


Kennel Topikanin pennut 7 viikkoa! Olen saanut seurata läheltä partacollie pentueen kasvua ja kehitystä... Ensi tapaaminen oli pentujen ollessa alle 10 tunnin ikäisiä! Viikottain olen saanut käydä heitä katselemassa, myös kameralla olen ikuistanut tähän päivään asti pentujen kehitystä. Nyt olo on haikea, sillä "lapset" lähtevät uusiin koteihinsa viikon kuluessa... Vaan yksipä on suloisesta joukosta tehnyt muita suuremman vaikutuksen minuun! Chico-poika, joka lähtee Tampereelle! Hän on nallekarhu, joka ei mahdu rotumääritelmään värinsä vuoksi, mutta mun sydämessä ei ole värimääritykset tärkeitä...

Tänään oltiin Kössin kanssa Salon Seudun Noutajien järjestämässä match showssa. Kössi sai punaisen nauhan, hän esiintyi maltillisesti ja hyvin! Olin erittäin tyytyväinen, sillä "vanhana" SSN jäsenenä lähdin mukaan kannatuksen vuoksi ja onhan mätsärit aina leppoisia tapahtumia! (kuvia tulee myöhemmin Kössin sivujen albumiin)

Ei kommentteja: